Πάμε Χαβάη; Μπααά…

119970153614687.jpg

Ετοίμασε τις βαλίτσες και φύγαμε… «Αν είσαι σπίτι τότε ετοιμάσου για Χαβάη»…
Τι; Δε θες; Μα πρέπει! ΟΛΗ η Ελλάδα πάει Χαβάη, εσύ θα μείνεις εδώ;

Είναι κρίμα (It’s a pity) να γίνεται αυτό. Ένα τραγούδι τόσο καλό (It’s a pityTanya Stephens) να ευτελίζεται τόσο και να γίνεται μέσα στο καταχείμωνο καλοκαιρινό «σουξέ». Να το ακούνε οι πάντες παντού και να χοροπηδάνε τραγουδώντας το, λες και είναι ΤΟ τραγούδι. Ήμαρτον!

Υποτυπώδης, γελοίος στίχος που τη μια αντικατοπτρίζει τις αγωνίες του νεοέλληνα και την ανάγκη του να ξεφύγει («Τρέξιμο λογαριασμοί και δουλειά/άγχος, ακρίβεια, χρέη, δανεικά/πάντοτε συνωστισμός μεσ΄το τραμ και πάντα εκεί το κινητό χτυπά») την άλλη την ανάγκη του για «μπρούτζινο» χρώμα («θέλω να μαυρίσω και να μείνω έτσι πάντα!!!»), μουσική είπαμε από πού, βγήκαμε και στου Λαζόπουλου να το διαφημίσουμε και το φτιάξαμε το σουξέ!

Το δίσκο δεν τον έχω ακούσει ακόμα, θα επανέλθω μόλις τον ακούσω, αν και η Πρωτοψάλτη δεν είναι και η καλύτερη μου…Άλλωστε έχει ξανακάνει «δολοφονικές» διασκευές σε ξένα τραγούδια (βλ. Όλα αυτά που φοβάμαι AKA This is how you remind me).

Αλλά αυτό το τραγούδι είναι το λιγότερο ενοχλητικό. Και η διαρκής επανάληψη του επίσης. Ότι συμβαίνει και με το πολύ καλό remix (αλήθεια, το original το έχετε ακούσει;) του Dj Pilooski στο Beggin’ του Frankie Valli και των Four Seasons το οποίο επίσης έχουν «λιώσει» όλοι σε βαθμό αηδίας και του οποίου την επιτυχία επίσης μυρίστηκαν οι Madcon και το «διασκεύασαν» . Ο κλέψας του κλέψαντος!

Δεν ξέρω αν τα πακέτα διακοπών από Ελλάδα για Χαβάη αυξηθούν φέτος επειδή το εν λόγω σύμπλεγμα νησιών είναι trendy, εμείς πάντως δε θα πάρουμε….

Aloha!

Advertisements

7 Responses to Πάμε Χαβάη; Μπααά…

  1. Ο/Η d1af λέει:

    Τους στίχους τους έχει γράψει μια hip hop καλλιτέχνιδα απο Ελλάδα, η Dogmother, και αυτή το έλεγε, το άκουσε η Πρωτοψάλτη της άρεσε και της το ζήτησε (ούτως ή αλλως δεν νομίζω να μπορούσε η ίδια να εξασφαλίσει τα δικαιώματα της διασκευης)
    Επίσης μαρέσει καλύτερα η ερμηνεία της Dogmother στο κομμάτι

  2. Ο/Η sugardad λέει:

    Thanks d1af, το είχα υπ’ όψιν αλλά ξέχασα να το γράψω…

    Το οτι είναι δανεισμένο απ’την Dogmother δεν αλλάζει τίποτα ως προς το στίχο. Παραμένει υποτυπώδης και γραμμένος στο πόδι για να ακούγεται όπως το original. Σπίτι όπως pity, χαβάη όπως a wife κλπ. Όχι βέβαια πως το original έχει στίχο,ε? Για κέρατο μιλάει (It’s a pity you already have a wife / and me done have a man inna mi life / rudeboy it’s such a pity και μετά αγριεύει…).

    Η ερμηνεία και η παραγωγή της Dogmother σαφώς είναι πιο ragga και πιο underground, κοντύτερα στο original. Της Πρωτοψάλτη ο ήχος παραείναι καθαρός και γυαλισμένος, τα πνευστά είναι ολοφάνερα φτηνό-midi και η ερμηνεία υπερβολικά….επίπεδη. Ο’τι πρέπει για σουξεδάρα δηλαδή…

  3. Ο/Η pavlosevil λέει:

    Μη ξεχάσουμε και το «Όλα αυτά που φοβάμαι» που ακούγεται παιδικό μπροστά στο «How you remind me» των Nickelback .

  4. Ο/Η SMX λέει:

    Θυμάμαι και συγκινούμαι….την συγκλονιστική χρονιά που η Ελλάδα σάρωνε στο Εuro και διοργάνωνε Ολυμπιακούς γιορτάσαμε σαν Έθνος και άλλη μια τεράστια επιτυχία: την τρίτη θέση του Ρουβά στη Eurovision. Τότε ήταν που το απίστευτο άσμα Shake it, έχασε άδικα(όπως όλοι οι πανελίστες διαλαλούσαν) από τους ημιάγριους χορευτές της Ρουσλάνα. Τότε ήταν που είχαμε την θεϊκή παρέμβαση-διαμέσου του μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου-που ήρθε για να αποκαταστήσει τα πράγματα.
    Ο παπα-Αμβρόσιος θεωρώντας πως το Shake it με τον αγγλικό του στίχο συμβάλλει στον σταδιακό αφελληνισμό της γλώσσας θεώρησε καλό να το μεταφράσει λέξη-λέξη, και να περίφέρει αυτή τη μετάφραση μέσω των εκπροσώπων του στα διάφορα κανάλια. Αν δεν κάνω λάθος πήγαινε κάπως έτσι(για να πίασεις συναίσθημα πρέπει να το απαγγείλεις):

    Kάθε φορά που επιθυμείς να παίξεις με ανεβάζεις καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής
    έλα σε μένα και κάνε μια βόλτα,
    δέρμα με δέρμα,είναι καθαρή ευχαρίστηση
    δως μου το πάθος, μου καις την καρδιά
    θα σε ταρακουνήσω μέχρι να πέσεις
    βρέφος είσαι η αιτία που αισθάνομαι τόσο καυτός
    σε επιθυμώ τώρα, δεν μπορώ να σταματήσω
    θα αντάλλασσα τη ζωή μου για μια βραδιά μαζί σου
    οδηγημένη από επιθυμία, κάνε την κίνησή σου επί εμού
    ήγγικεν η ώρα να διαπίστώσεις ιδίοις όμμασι τον φλεγόμενο κόσμο μου!!!

    κούνα το, κούνα το, κόυνα το αγάπη μου, τρελός για αγάπη, δως ημίν περισσότερο, για πάντα….www.anysonglyrics.com/lyrics/s/sakis-rouvas/shake-it-lyrics.htm

    Ο παπα-Αμβρόσιος , χωρίς να το επιθυμεί, έγινε ένας από τους μεγάλους σύγχρονους σουρεαλλιστές που κατέδειξε αθέλητα τη γελοιότητα του να ξεπατικώνεις, να κοπιάρεις και εν τέλει να προσαρμόζεις πνευματικά προϊόντα (ότι και να πρεσβεύουν αυτά…) με «προκρούστειο» τρόπο, χωρίς το απαραίτητο «χώνεμα», ζηλότυπα ,κομπλεξικά, και χρησιμοθηρικά , στη δική σου «άνυδρη»και «στείρα» καλλιτεχνική οντότητα, στο βωμό του κέρδους.

    P.S :Οταν σταματήσουμε να χορεύουμε με το τζιγκλάκι του Μιχαλάκη από τη διαφήμιση του ΟΤΕ τότε ίσως αρχίσει ετερόπλευρα μια πίεση για παραγωγή original μουσικής και όχι εύπεπτων εμπορικών κακεκτύπων…

  5. Ο/Η sugardad λέει:

    Επανέρχομαι, αφού έκανα ενα ακουστικό πέρασμα στα γρήγορα στο album, για να καρφώσω και άλλη μία διασκευή του…
    «Σ’ ένα κόσμο που δεν κάνει κάτι για μας» είναι o τίτλος της επίσης απαράδεκτης διασκευής του «They Don’t care about us» του Michael Jackson.
    Όχι, δεν είμαι fan του εν λόγω «ασπρόμαυρου» κυρίου (αν και τα «μαύρα» χρόνια του έχουν αφήσει πίσω τους τραγούδια-διαμάντια), αλλά κάποια πράγματα δεν πρέπει να αγγίζονται. Η παραπάνω διασκευή είναι το λιγότερο ατυχής, για να μην πούμε καμιά βαρύτερη κουβέντα. Έλεος πια!!!
    Προσπεράστε άφοβα, γιατί είναι βέβαιο ότι αυτοί που τα γράφουν αυτά… «don’t care about us»…

  6. Ο/Η Funky Diva λέει:

    Να πούμε, γιατί να μην πούμε; Καμιά βαρύτερη κουβέντα εννοώ…

    Το προηγούμενο Σάββατο, σε γνωστό bar της πόλης του Ηρακλείου, μία συγκεκριμένη επιλογή του D.J. («Σ’ ένα κόσμο που δε νοιάζεται για μας») με άφησε το λιγότερο άφωνη.

    Δεν ξέρω τι είναι πιο λυπηρό: το ότι η μουσική βιομηχανία στην Ελλάδα κυριαρχείται από «συνθέτες» και «στιχουργούς» που είναι απολύτως ανίκανοι να δημιουργήσουν κάτι δικό τους (και συνεπώς καταφεύγουν στην αντίγραφή), ή το ότι μία άλλοτε εξαιρετική ερμηνεύτρια (κατα)δέχεται να συμπεριλαμβάνει στο μουσικό βιογραφικό της απαράδεκτες διασκευές σαν αυτή;

    Σύντομα, τα πιτσιρίκια 13-17 ετών θα αποστηθίσουν λέξη προς λέξη την «καινούρια» αυτή «επιτυχία», αγνοώντας βέβαια ότι πρόκειται για τραγούδι του 1995.

    Υ.Γ.: Dear SMX, σε διαβεβαιώνω ότι είμαι από εκείνους που ουδέποτε χόρεψαν με το σουξεδάκι του Μιχαλάκη (ή μήπως πρέπει να πω της Μιχαέλας;) από τη διαφήμιση του ΟΤΕ. Και φυσικά δε σκοπεύω να ξεκινήσω τώρα…

    Αυτά. Υγιαίνετε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: