Όσο θέλεις V(r)oda-fone…

Singing oh oh oohh oohh ooooooohhh…..
Είναι γνωστό ότι τα τελευταία χρόνια οι τηλεοπτικές διαφημίσεις και στη χώρα μας γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές σε πρωτοτυπία και καλύτερες (ως επί το πλείστον) σε ποιότητα. Επιπλέον, είναι ένας τρόπος προώθησης μουσικής που δεν είναι τόσο γνωστή στον πολύ κόσμο. Όσο πιο ελκυστική και δημοφιλής μια διαφήμιση, τόσο περισσότεροι πάνε στα δισκάδικα ή στο Google ψάχνοντας το τραγούδι της α’ ή της β’ διαφήμισης. Και είναι καλό αυτό, μια και πολλά αξιόλογα τραγούδια και album έχουν ακουστεί λόγω του ότι «έντυναν» μουσικά μια διαφήμιση (μερικά θα βρείτε εδώ και εδώ).
Singing oh oh oohh oohh ooooooohhh…..
Τελευταία όμως έχει παραγίνει το πράμα. Οι διαφημιστικές εταιρίες δίνουν πιο μεγάλο βάρος στη μουσική, παρά στην ίδια τη διαφήμιση, συμφωνίες κλείνονται για να προωθηθούν συγκεκριμένα τραγούδια και καλλιτέχνες μέσω διαφημίσεων (βλέπε Χατζηγιάννης – έλεος με τις βλακείες του ΟΤΕ!), γράφονται τραγούδια μόνο και μόνο για συγκεκριμένη διαφήμιση και τις πωλήσεις που συνεπάγεται κλπ.
Το χειρότερο όμως όλων είναι ο βομβαρδισμός μιας διαφήμισης και ο τρόπος που μπορεί να καταστρέψει ένα αξιόλογο τραγούδι. Αυτό συμβαίνει σε εκνευριστικό έως αηδιαστικό βαθμό το τελευταίο διάστημα με τις διαφημίσεις της Vodafone και το τραγούδι «Perfect Situation» από το συγκρότημα των «Weezer». Παρμένο από το album «Make Believe» του 2005, το «Perfect Situation» είναι ένα από τα καλά τραγούδια που έχει βγάλει το αμερικάνικο συγκρότημα. Το ρεφρέν του είναι πιασάρικο και κολλητικά μελωδικό, ότι πρέπει για τραγούδι διαφήμισης, μια και σου «μένει» εύκολα.
Πάει κάπως έτσι: «Singing oh oh oohh oohh ooooooohhh», δεν μπορεί, θα το’ χετε ακούσει κάπου!!!
Το κακό έχει παραγίνει όμως… Εντάξει, κατανοητό το δυναμικό διαφημιστικό comeback της Vodafone, η οποία αφού πέρασε αρκετός καιρός μετά το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων και υποκλοπών θέλει να ανακάμψει λανσάροντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Όμως οι κύριοι του διαφημιστικού τμήματος της κατά τ’ άλλα συμπαθούς εταιρίας έχουν βαλθεί να μας σπάσουν τα νεύρα.
Ανοίγεις τηλεόραση; Vodafone και Perfect Situation. Ραδιόφωνο; Πάλι εκεί: Singin’κλπ….Τηλέφωνο στο Support τους; Καλά το μαντέψατε, το ίδιο τραγούδι! Πας γήπεδο; Μια απ’ τα ίδια. Είσαι στο δρόμο; Πάλι Weezer. Στο μετρό; Ξέρεις. Στο λεωφορείο; Τα ίδια. Παραλία; Και πάλι…Μερικοί το έχουν και ringtone! Πάνε καλαααααααά;
Τέτοια πλύση εγκεφάλου από διαφήμιση έχουμε καιρό να δούμε. Η μάλλον παρακολουθούμε παράλληλα. Στη μάχη ΟΤΕ-Vodafone για το ποιος θα μας τα πρήξει περισσότερο, σημειώσατε Χ. Συγχαρητήρια Weezer και Χατζηγιάννη, Vodafone και OTE. Μας αποτελειώσατε….Η υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο. Ή μάλλον… δώσατε στην υπερβολή μια άλλη διάσταση…
Singing oh oh oohh oohh ooooooohhh…
Μέχρι σήμερα, αν ακούγαμε ένα παλιό τραγούδι διαφήμισης, ανακαλούσαμε το σποτάκι στη μνήμη μας και αναπολούσαμε τον καιρό που παιζόταν την ώρα που απολαμβάναμε το τραγούδι.
Στο μέλλον, όταν ακούμε το Perfect Situation θα τρέχουμε πανικόβλητοι να κλείσουμε το ραδιόφωνο/PC/mp3 player.
Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια στη διαφημιστική εταιρία της Vodafone που μας βοήθησε να σι-χα-θού-με πραγματικά αυτό το συμπαθές τραγούδι. Για τον ΟΤΕ τίποτα εδώ, ούτως ή άλλως ο Χατζηγιάννης εφήμερος είναι…
Και είναι κι άλλοι, αλλά αυτό το post πρέπει να τελειώσει…Πως αλλιώς….
…Singing oh oh oohh oohh ooooooohhh……!!!!!!

Πάντα τέτοια…

Advertisements

5 Responses to Όσο θέλεις V(r)oda-fone…

  1. Ο/Η Nikolakis λέει:

    Το ίδιο δεν είχε κάνει άλλωστε η vodafone και με το «Bohemian Like you» των Dandy warhols πριν από λίγα χρόνια; Ποιος δε σκέφτεται πανικόβλητος «vodafone» από τότε, όποτε ακούει το τραγούδι; …

    Καλά, όσο για τον επίσημο τραγουδιστή του επίσημου χορηγού, δε θέλω καν να μιλήσω…

  2. Ο/Η aerosol λέει:

    Σωστός και ο Nikolakis. Και μάλιστα, αν σκεφτείς πως το «Bohemian…» ήταν ένα ξενέρωτο κλεψίτυπο του «Brown sugar» των Stones, νομίζω πως η Vodafone ξεπερνά τον ΟΤΕ στο δικό μου αηδιόμετρο.

  3. Ο/Η pavlosevil λέει:

    Μου άρεσε τόσο πολύ το Bohemian που το έβαζα σε φίλους και μου έλεγαν πως δεν τους άρεσε. Όταν χρησιμοποιήθηκε ως soundtrack όμως, οι ίδιοι μου έλεγαν πόσο ωραίο είναι.
    Αυτός ακριβώς είναι και ο στόχος των διαφημιστικών εταιριών, να ντύσουν ένα σποτάκι με όσο το δυνατόν χαρούμενες εικόνες που θα απογειώνονται απο ένα «δυνατό» κομμάτι.

    Κρίμα για το τραγούδι βέβαια…

  4. Ο/Η nikion λέει:

    Σκεφτείτε όμως πως αν δεν συνέβαινε αυτό με τις διαφήμισεις, αφενός δεν θα γινόταν το τραγούδι τόοσο γνωστό(θα το ήξεραν πολύ λιγότερα άτομα), κι αφετέρου η διαφήμιση δεν θα ήταν επιτυχημένη(αφού δεν θα υποστηριζόταν από ένα αξιόλογο-δυνατό τραγούδι το οποίο θα αφήνε την φαντασία μας να ταξιδέψει…).
    Άρα,δεν πρέπει να είμαστε κατηγορηματικοί και να υποστηρίζουμε πως πάντα είναι κακό ένα ωραίο τραγούδι να πλαισιώνει μια διαφήμιση.
    Αντίθετα: με ένα σμπάρο-δυό τριγώνια…

  5. Ο/Η colpocoquette λέει:

    e loipon afto skeftomai ka8e fora pou akouw th diafmish kai to oh-oh-oh oh apo pisw… oute kan hksera pio tragoudi einai. twra pou ema8a 8a to vrw kai 8a to katastrepsw…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: